Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Муллер М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Муллер М. В. 
Особливості формування інноваційного розвитку гастрономічного туризму Полтавської області [Електронний ресурс] / М. В. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 1. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_1_18
Акцентовано увагу на гастрономічному туризмі - відносно молодому напрямі, що має значний економічний потенціал. Наголошено, що інновації є ключовим аспектом розвитку туристичної сфери. Узагальнено наукові підходи до трактування категорії "інновація" (об'єктний, процесний, трансформаційний, ресурсний) та запропоновано авторський - синергічний, що поєднує та посилює вищезазначені підходи. З'ясовано, що особливості формування інноваційного розвитку у сфері гастрономічного туризму пов'язані перш за все з культурними, промисловими, екологічними й соціальними аспектами; ознайомленням споживача з оригінальними технологіями приготування страв і традиціями їх споживання. Доведено, що в Україні створені умови для розвитку гастрономічного туризму, зокрема запропоновано створити туристичний маршрут підприємствами з виробництва м'ясних делікатесів, що розташовані в Полтавській області.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.58 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Муллер М. В. 
Місце бренду у маркетинговому менеджменті підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Муллер // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 819-823. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__110
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Муллер М. В. 
Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика [Електронний ресурс] / М. В. Муллер, М. О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_16
Наведено характеристику понять "бренд", "брендинг". Схематично зображено процес стратегічного маркетингового управління брендингом. Зроблено наголос на заключному етапі процесу - прийнятті бренда споживачами. Проаналізовано становлення і розвиток успішних світових брендів у розрізі стратегічного маркетингового управління. Виявлено особливості застосування інструментів брендингу як гаранта успіху продукту серед споживачів. Запропоновано до використання на підприємствах такі стратегії маркетингового управління брендами, як Omnichannel та BAM-model.
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.973 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Макаренко П. М. 
Формування стратегічних альтернатив інноваційного розвитку м’ясопереробних підприємств [Електронний ресурс] / П. М. Макаренко, М. В. Муллер // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського